lördag 16 januari 2010

sheeeeeiiit!





*till han i bastkjolen* Mmmm yum yum come to mama...




Fy satan va längesen det var jag skrev här.
Well now im back bitches!!!


Har upptäckt en ny fashination, smygande indianer, och curry nam nam folk.

Kan i dom flesta fall vara väldigt mysiga människor, och dessutom är ju maten skitgo´.



Lakrits tomtarna lägger jag på hyllan ett tag, e trött på att leta i mörkret.

Jag kanske börjar en liten egenskapad rehab, som med rökning att jag trappar ner till dom ljusare nyanserna ett tag. En slags detox, haha.


Ska nog börja med polygami, en indian och en curry nam nam.
KAn du tänka dig hur ungarna hade kunnat se ut? hähähä....

Yea wäll, ska slappa framför tv:n nu och pilla mig lite smått i naveln.

En kram till er alla.......for now.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar