onsdag 20 januari 2010

harkel....




Har fått tillbaka strålburken nu.


Inte fan gick det att laga datan, för den kan inte läsa dvd skivor bara vanliga.

Om denna fula gråa sak inte betydde så mycket för min kommunikation med folk,
så hade den fan fått flyga ut genom rutan...
Eller skicka en exact kopia till alla mina senaste ex, då djävlar hade jag fått hämnd, hähä...

Fortfarande ingen prins som stod och friade utanför dörren, have i lost my mojo or something?


Well nu ska jag och resten av kadavret släpa mig ut till köket.


See ya!

1 kommentar:

  1. Hejsan... hittade hit genom mulligt.se
    tyckte du hade en fin profil där.
    tänkte höra om du skulle vilja chatta lite.
    skulle va kul! lägg till henki88@hotmail.com isf.
    Hoppas allt är bra med dig. :)
    ha de fint!
    /Henrik

    SvaraRadera